poniedziałek, 24 lutego 2014

Trip to London, day second

Heeeej miśki :*

Przepraszam, że nie napisałam tego posta wczoraj, ale do nocy wstawiałam zdjęcia na instagrama. 

Wczoraj był drugi dzień mojego pobytu w Londynie. Ponieważ na początku dnia były chmury i wiał wiatr, więc na London Eye nie ma sensu iść, bo wszystko byłoby w chmurach. No i w tych okolicznościach postanowiliśmy ( tym razem ja, wujek i ciocia), że pójdziemy do zoo! :D Mieliśmy dużo szczęścia, że pogoda się poprawiła i nie było chmur :D A w zoo było super! Sami zobaczcie zdjęcia ;) Niestety po 3/4 pobytu, rozładował mi się telefon i przez to nie mam zdjęć żyraf, okapi, hipopotamów i zeberek :/ 

No ale proszę, to co mam :D :















Mój ulubiony goryl :3





MÓJ INSTAGRAM: lucol77 

A dzisiaj (lub jutro) kolejna porcja zdjęć :) 

xoxo, Lu :*
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz