niedziela, 18 sierpnia 2013

KONIEC KARY !!! :D

Witam was kochani po długiej przerwie ;>   Nie było mnie z wami od 4 sierpnia, ale już jestem!  
Bardzo tęskniłam <33 Chciałam też podziękować za wszystkie komentarze które mi napisaliście. I oczywiście za obserwacje też. Dla was 2 obserwacje to pewnie mało, bo faktycznie to mała liczba. Jednak dla mnie nawet 1 znaczy bardzo wiele. Więc jeszcze raz dziękuję <333
Nie wiem czy już zauważyliście, ale blog ma nowy deshing! Według mnie wygląda teraz bosko :* A co wy o nim sądzicie? Napiszcie w komentarzach. 

Po południu lub wieczorkiem (nie wykluczam też opcji, że jutro, ale pewnie nie) dodam zdjęcia z dzisiejszej sesji :) 

Wszelkie pomysły na posty piszcie w komentarzach :3


No i jeszcze króciutki filmik  "Mój ogród" :)    


PS. Te wszystkie zdjęcia są z MOJEGO ogrodu. Zapraszam 
również do subskrybcji kanału i dania lapki w gorę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz