wtorek, 2 lipca 2013

Wakacje!!!!! :)

Hejka ;)
 Wiem, że ten temat jest troche spóźniony, bo koniec roku szkolnego był 28 czerwca, ale coś tam chciałam napisać :3

Nie wiem jak wy, ale ja jestem mega zadowolona, że już te: słoneczne, ciepłe, upragnione, wyczekiwane, wodne i po prostu CUDOWNE Wakacje nadeszły.
Do końca tego tygodnia (pierwszego) jestem w domu (ale jest spoko bo mam basen :) ) , a potem w drugim wyjeżdżam razem z moją przyjaciółką na działkę jej babci. W trzecim tygodniu role się odwracają, bo to ona jedzie ze mną do mojej babci ;). Na czwarty wracam do domu, zaś na piąty, szósty, siódmy i ósmy najprawdopodobniej jadę do mojego wujka do Nowego Yorku :D.

Fajnie by było gdybyście napisali w komentarzu Wasze plany na wakacje ;)


A tu macie pare letnich zdjęć (przerobionych przeze mnie :D) 



 To jest moje zdj
 To jest z WHI (We Heart It)











To jest z WHI i to też

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz